Socijalna povijest medija
Peter Burke, Asa Briggs
Socijalna povijest medija
Od Gutenberga do Interneta
Iskusni autorski dvojac, povjesničari Peter Burke i Asa Briggs cijenjeni su stručnjaci i za druga razdoblja – prvi za renesansu i razna područja kulturne povijesti, drugi za viktorijansko razdoblje i radijsko i televizijsko emitiranje u Velikoj Britaniji. Širina njihova znanja, interdisciplinarnost i uronjenost u živo društveno tkivo, pri čemu ističu kompleksnost vremena i međuprožimanje različitih medija (nasuprot shvaćanju povijesti kao napredovanja, smjene jednog medija drugim, novim i usavršenijim) – čine ovu knjigu toliko iznimnom.
Pišući o pojedinom mediju – knjizi, novinama, radiju, televiziji, Internetu... - Burke i Briggs osvjetljavaju široku sferu društvenih pojavnosti, na scenu dovode i velike i male igrače, i genijalce-izumitelje i epizodiste, sve one koji su imali neku ulogu u medijskim transformacijama. Zapravo, oni nastoje dati sliku pojedinog vremena u totalnom planu, pa su stoga posebno analizirane i važne teme poput specifikuma usmene i pismene kulture i načina obrazovanja u ranonovovjekovnom razdoblju; ili emigracije, industrijalizacije i tehnoloških otkrića u 19. stoljeću, ili pak stvaranja javnog mnijenja i publike koja definira poznato trojstvo medijskih funkcija – informiranje, komuniciranje i zabavu. Socijalna povijest medija ističe se kao neophodna literatura za cijeli niz društveno-humanističkih struka (u Velikoj Britaniji je po prvi put objavljena 2002. i do danas je doživjela tri dopunjena izdanja te mnoštvo prijevoda), ali i kao inspirativna studija za širi krug čitatelja, koja otvara pogled na presudnost medija u različitim povijesnim kontekstima i vremenima.
Prijevod: Marko Gregorić
Broj stranica: 424
Pelago , 2011.Cijena: 34,50 eur (259,94 kn)
Cijena s popustom: 22,40 eur (168,77 kn)
Tečaj konverzije: 1 EUR = 7,53450 HRK
dodaj u košaricu